מדריך עיצוב לוגו

המדריך לעיצוב לוגו


רוצה לדעת איך לעצב לוגו כמו מקצוען?  למד עיצוב לוגו מקצועי רק ב- 5 שלבים!



1.למד מהו לוגו  ומה הוא מייצג!


עיצוב לוגו:


לפני עיצוב לוגו, אתה חייב להבין מה הוא סמל, מה הוא מייצג ומה הוא אמור לעשות. לוגו הוא לא רק סימן - לוגו הוא הסמל המשקף של עסק מסחרי באמצעות שימוש של צורה, גופנים, צבעים, ו / או תמונות.

לוגו אמור ליצור אמון, הכרה השראה והערצה עבור חברה או מוצר, זו העבודה שלנו בתור מעצבים ליצור לוגו שיעביר מסרים אלו בצורה הטובה ביותר!

דבר ראשון אתה חייב לדעת מה הוא לוגו לפני שנמשיך.

דבר שני אתה צריך לדעת את עקרונות של עיצוב לוגו אפקטיבי.

עקרונות עיצוב לוגו אפקטיבי


עכשיו שאתה יודע את כללי הבסיס בלוגו מה הוא אמור לעשות ואיך הוא צריך לייצג אותך, עכשיו צריך ללמוד מה עושה לוגו ללוגו מוצלח!

בואו נלמד את הבסיס הכללים והעקרונות של עיצוב לוגו יעיל!

1. לוגו חייב להיות פשוט


עיצוב לוגו פשוט מאפשר זיהוי קל ומאפשר ללוגו להיות תכליתי ובלתי נשכח. לוגו טוב הוא לוגו לא צפוי, לוגו עם אלמנט יחודי, חשוב לא להיסחף!

2. לוגו חייב להיות בלתי נשכח


עקוב אחרי העיקרון של פשטות בעיצוב לוגו. עיצוב לוגו אפקטיבי צריך להיות בלתי נשכח ואת זה נשיג על ידי כך שנשמור על פשטות, ובכל זאת, שיהיה לוגו מתאים וראוי.


3. לוגו חייב להיות נצחי

הלוגו צריך להיות יעיל נצחי - כלומר,האם הוא יעמוד במבחן הזמן. האם הלוגו עדיין ימשיך להיות יעיל 10, 20, 50 שנה?
כנראה הדוגמה הטובה ביותר ללוגו ניצחי הוא הלוגו של קוקה קולה ... אם להשוות אותו ללוגו של פפסי, למעלה אתה יכול לראות עד כמה יצירת לוגו פשוט ויעיל יכול להיות נצחי.  שימו לב איך הלוגו של קוקה קולה בקושי השתנה מאז 1885 , לעומת זאת ראו את הלוגו של פפסי!!!



4.לוגו חייב להיות רב צדדי

כלומר לוגו יעיל אמור  לעבוד במגוון מדיומים ויישומים. מסיבה זו לוגו צריך להיות מעוצב בפורמט וקטורי, כדי להבטיח שניתן יהיה לשנותם לכל גודל כלשהו כלומר שהיה אפשר לעבוד איתו בתבניות אופקיות ואנכיות.


5. לוגו חייב להיות מתאים לאופי העסק


איך לוגו צריך להיות מתאים לייעודו. לדוגמה, אם אתה מעצב הלוגו לחנות צעצועי ילדים,נכון יהיה להשתמש בגופן ילדותי ובערכת צבעים.אבל  במשרד עורכי דין זה לא יהיה כל כך מתאים, לכן חשוב לשמור על סולידיות בהתאם לעסק! ראו את הדוגמה למעלה, זהו לוגו של  (World Wildlife Fund - הקרן העולמית לשימור הטבע) ואפשר להבין את ההקשר בין דוב הפנדה הנכחד לשימור טבע בצורה יפה ועדינה.


חשוב גם לקבוע כי לוגו לא צריך להראות מה העסק מוכר או מציע כשירות. כלומר. לוגו לרכב לא צריך להראות מכוניות, לוגו לחנות מחשבים לא צריך להראות המחשבים והלוגו של אורנג' הוא לא טלפון סלולרי. לוגו הוא רק בשביל זיהוי.



עכשיו אתה יודע מה הכללים של עיצוב לוגו, ניתן ליראות את ההבדל בין לוגו טוב לבין לוגו רע ... אם נדע למה הסמלים אחרים הצליחו ומדוע הצליחו, זה יראה לך מה הוא לוגו טוב,מהו לוגו יעיל!
לדוגמה, אפשר להסתכל על סוליות נייקי הקלאסי. סמל זה נוצר על ידי קרוליין דוידסון בשנת 1971 רק ב- 35 $ ובכל זאת עדיין נחשב ללוגו חזק, לוגו בלתי נשכח, יעיל ללא צבע ניתן לשינוי ולהרחבה בקלות. זהו לוגו פשוט וזורם מהר בתודעה. הלוגו מייצג את הזרוע של הפסל המפורסם של אלת הניצחון היוונית, ניקה - משהו מושלם לעסק לבוש ספורטיבי. נייקי היא רק אחד הסמלים הגדולים והרבים, תחשוב על המותגים האחרים והמפורסמים שאתם יודעים עליהם ובדוק את הסמלים שלהם - ומה שעושה אותם למוצלחים?

4 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על התגובה.