אלמנטים בעיצוב גרפי

אלמנטים בעיצוב גרפי


האלמנטים של עיצוב גרפי נמצאים בשימוש לעיתים קרובות כדי ליצור עבודות גרפיקה.מוצגת כאן רשימה של הגורמים הנפוצים ביותר בעיצוב גרפי.



צורות

עוד מימי קדם ועד ימינו צורות הם השורש של העיצוב. הם משמשים להקמת פריסות, ליצור דפוסים, ולבנות אינספור אלמנטים בדף. עם תוכנות גרפיקה כגון אילוסטרייטור, יצירת צורות מניפולטיבית קלה מתמיד, תוכנות נותנות למעצבים את החופש ליצור אותם בכל עת.




קווים

הקווים משמשים לחלק את המרחב, לכוון את העין, וליצור צורות. ברמה הבסיסית ביותר, קווים ישרים נמצאים פריסות בתוכן נפרד, כמו במגזין, עיתון, אתרי אינטרנט. זה יכול כמובן ללכת הרבה יותר רחוק, עם קווים מעוקלים, מנוקדים, וקווי זיגזג המשמשים להגדרת האלמנטים בדף.




צבע

. צבע הוא רכיב מעניין של עיצוב גרפי כי ניתן להחילו על כל אלמנט אחר, וזה יוצר שינוי דרמטי. ניתן להשתמש בו כדי ליגרום לתמונות להתבלט, להראות  הטקסט  מקושר באתר אינטרנט וכן כדי לעורר רגש. מעצבים גרפיים צריכים לשלב את החוויה שלהם עם צבע והבנה של תורת הצבע.





סוג/type

סוג, כמובן, היא סביבנו. בעיצוב גרפי, המטרה היא לא רק למקם טקסט כלשהו בדף, אלא להבין ולהשתמש בו באופן יעיל לתקשורת.הבחירה והאפשרויות של גופנים גדול מאוד למשל, גודל, סגנון, צבע, רווח וכל זה צריך להיכנס לפעולה וכמובן לשמור על הסטטיקה.





אמנות, איור וצילום
תמונה יכולה לעשות או להרוס עיצוב.צלומים ואיורי אמנות משמשים כדי לספר סיפורים ורעיונות ולתפוס את תשומת הלב של הקהל, אז הבחירה חשובה ומעצבים גרפיים יכולים ליצור את העבודה הזאת בעצמם או לרכוש אותו בכל רמות המחירים באתרים רבים.




מרקם

מרקם יכול להתייחס לפני השטח בפועל של תכנון או המראה החזותי של עיצוב. הקהל ממש יכולה להרגיש את המרקם, בחירה של נייר וחומרים בעיצוב יכול להשפיע על מרקם בפועל.אפשרות שניה, מרקם שמשתמע דרך הסגנון של העיצוב,עיצוב עשיר בגרפיקה בשכבות יכול ליצור אפקט של מרקם חזותי.



0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על התגובה.