מדריך לעיצוב לוגו תלת מימד





ראשית כל, ליצור מסמך חדש עם רקע אפור, ולא משנה מה הגודל . הייתי עושה את זה גדול למדי!



כעת, צור שכבה חדשה.
על השכבה הזו אתה הולך לעשות את הצורה של הלוגו שלך.

אז, עם צבע חזית שחור לעשות צורה של מה אתה רוצה לעשות.

ראה תמונה להלן:



כעת, לאחר שסיימת עם הצורה שלך, ללכת edit>transform>skew

ולמשוך את שתי הפינות התחתונות כלפי חוץ כפי שמוצג להלן.



שלב הבא, ללכת ל- edit>transform>scale

גודל מידה ללוגו שלך על ידי משיכת של החלק העליון כלפי מטה, כפי שמוצג להלן.



כעת, ללכת filter>stylize>emboss והשתמש בהגדרות הבאות:



עכשיו, התמונה שלך צריכה להיראות בערך כך:



בזמן שאתה על שכבת הלוגו שלך, לחץ והחזק את הכפתור Alt & Ctrl, ובזמן שאתה מחזיק אותם, לחץ על מקש חץ למעלה.

השכבה שלך תהיה משוכפלת שוב ושוב. התמונה שלך צריך להיראות כמו זו שלמטה:



עכשיו שיש לנו צורה, אנחנו הולכים לצבוע אותה. לכן, מזג את כל השכבות שלך יחד למעט שכבת הרקע שלך על ידי בחירת מיזוג הכפתור למטה על לוח השכבות.

בחר את הלוגו שלך על ידי החזקה של לחצן Ctrl ובחירת שכבת שלך מלוח השכבות:



עכשיו, בעוד התמונה שלך נבחרה, צור שכבה חדשה ולמלא את השיכבה שלך עם הצבע שאתה רוצה את הלוגו שלך.

עכשיו, לשנות את layer style לצבע על ידי layer>layer style

התמונה שלך עכשיו צריכה להיראות כמו שלי.



עכשיו רק לשנות את צבע הרקע שלך כדי להתאים לצבע הלוגו שלך. עכשיו שיש לך את הלוגו שלך, כל שנותר לך לעשות הוא להתאים אותה לטעמך.

להלן כמה צעדים שביצעתי כדי שהלוגו שלי יראה טוב יותר.



אחרי זה, הורדתי את אטימות השכבה של הלוגו שלי כך שהוא מעורבב בתוך קצת יותר מתוך הרקע.



אחרי זה אני סידרתי את הבהירות והניגודיות על ידי edit>adjust>brightness/contrast  עד שהייתי מרוצה מהתוצאה.



אחרי זה אני בחרתי בלוגו שלי והשתמשתי בכלי airbrush . עם צבע חזית לבן , ויצרתי בהירות בחלק העליון של הלוגו,ראה תמונה:



זו התוצאה הסופית שלי:

1 תגובות:

  1. רועי אמר/ה...

    התוצאה יפה מאוד
    ואהבתי את המדריך
    האם בבקשה תוכל להוסיף הורדה או מדריך ליצור את הצורה שעשיתה שם?בבקשה

הוסף רשומת תגובה

תודה על התגובה.