מדריך לעיצוב טקסט במבוק בפוטושופ

במדריך זה תלמד כיצד ליצור אפקט טקסט במבוק מאוד מגניב ומיוחד  שנראה מדהים, הנה מה שתיצור עם מדריך זה:





ליצור מסמך חדש ב-Photoshop בכל גודל. אני אעבוד עם מסמך סטנדרטי 400x400. למלא את הרקע עם שחור ( 000000 #).
יצירת שכבה חדשה על ידי הקשה על CTRL + SHIFT + ALT + N במקלדת.

כעת לך אל הכלי המלבני  (marquee tool) ו לעשות מה שאני עושה כאן:



למלא את הבחירה עם שחור ( 000000 #).

הקש CTRL + D במקלדת כדי לבחור את האזור.

לחץ לחיצה כפולה על שכבה זו, ולהחיל את האפשרויות following blending options:





התוצאה תהיה ככה:


שכפל שכבה זו על ידי הקשה על CTRL + J במקלדת.

הקש על מקש ה-V 'במקלדת לצאת מהכלי  (move tool) והצב את שכבות הכפולות כפי שאני עושה כאן:



כעת צור שכבה חדשה, על ידי הקשה על CTRL + SHIFT + ALT + N במקלדת. לצאת מהכלי Lasso (), וכן לבצע בחירה דומה למה אני עושה כאן.



כעת למלא את הבחירה עם שחור ( 000000 #).

ואז הקש CTRL + D במקלדת כדי בטל בחירה את הבחירה.

שלב 5.)
לחץ לחיצה כפולה על שכבה זו, ולהחיל את האפשרויות הבאות :





והתוצאה:



הקש CTRL + J במקלדת כדי לשכפל את השכבה הזאת. הקש "V" במקלדת כדי לצאת מהכלי Move Tool ()

כעת מקם את השכבות כמו שעשית כאן:



חזור על תהליך זה עוד פעמיים ומקם שתי חתיכות יותר קרוב לתחתית כמו שאני עושה כאן:



בחר ומזג את כל השכבות מלבד שכבת הרקע.
החזק את מקש SHIFT במקלדת שלך ולחץ על כל שכבה פעם אחת כדי לבחור אותה.

לאחר שכל השכבות מודגשים למעט שכבת הרקע, הקש על- Layer->Merge.

הקש CTRL + J במקלדת כמה פעמים כדי לשכפל צרור של במבוקים שלוש או ארבע פעמים,

ולמקם אותם כמו שאני עושה כאן שימוש בכלי Move () כדי ליצור מראה של "אקראיות" מיקום במקלות הבמבוק.



שוב צריך למזג את כל השכבות אלה ביחד כמו שעשינו בצעד # 6. החזק את מקש SHIFT במקלדת שלך ולחץ על כל שכבה פעם אחת כדי לבחור אותו.

לאחר שכל השכבות מודגשים למעט שכבת הרקע, הקש על Layer->Merge הקש CTRL + J במקלדת כדי לשכפל את השכבה הזאת.

הקש CTRL + T במקלדת כדי לפתוח את כלי המרה חופשית ( Freeform Transform Tool

כעת לחיצה ימנית על השכבה ובחר עיוות (Warp)



PS 7 Users: ייתכן שתוכל ליצור את האפקט הזה על ידי כך "Filter->Distort->Shear""

ואז לשנות את הגדרות עד שיש לך משהו דומה למה שיש לי.

כעת התאמת חיבורים ולכופף את הגבעול במבוק  כמו שאני עושה כאן:


ברגע שיש לך צורה דומה, הקש ENTER במקלדת כדי להשלים את השינוי.

השתמש בכלי Move() כדי להעמיד את גבעולי הבמבוק מכופפים כמו אני עושה כאן:



הקש CTRL + J במקלדת כדי לשכפל את השכבה הזאת. עבור אל Edit-> Transform-> Flip Horizontal.

לשנות את ממצב blending של שכבה זו למצב "Overlay":



כעת לך להעבר הכלי  Move Tool () והצב את השכבות הכפולות כפי שאני עושה כאן.



שכפל את שכבת ה "Straight Bamboo" על ידי לחיצה  פעם אחת כדי לבחור אותה, ולאחר הקשה על CTRL + J במקלדת.

עבור אל Edit->Transform->Rotate 90°

לשנות את מצב של השכבה הזו ל- Linear Dodge:



השתמש בכלי Move() זה ומקם על הדף  כמו שאני עושה כאן, כדי ליצור צורה T.



בדומה למה שה עשינו ניצור את האותיות האחרות שאתה צריך עבור הטקסט שלך בעזרת אותן טכניקות. פשוט לשכפל את ישר

צורה מעוגלת וחתיכות שאנחנו כבר יצרו ולהשתמש בהם כדי לבנות את האותיות אחרות שאתה צריך ללוגו שלך, טקסט או חתימה.

מלהסתכל על התמונה הזאת, אתה אמור להיות מסוגל להגיד איפה אני השתמשתי בחלקים מעוקלים, ואיפה אני השתמשתי בחלקים ישרים:



החזק את מקש SHIFT במקלדת שלך ולחץ על כל שכבה פעם אחת כדי לבחור אותו. לאחר שכל שכבות מודגשים

למעט שכבת הרקע, הקש על  Layer->Merge .

הקש CTRL + U במקלדת כדי לפתוח את החלון Hue / Saturation , ולהחיל את ההגדרות הבאות:



והתוצאה:



לחץ לחיצה כפולה על שכבה זו, ולהחיל את סגנונות השכבה  layer styles:





והתוצאה:



שכפל את השכבה ואז לשנות את מצב השכבה ל "Color Dodge , כדי לתת את האפקט עומק לטקסט:



זהו השלמת את ההדרכה שלנו על איך ליצור "במבוק טקסט". זה לוקח קצת זמן להתרגל לזה, אבל ברגע שיש לך את החלקים

תוכל לעשות את שאר העבודה מאוד בקלות. הנה התוצאה הסופית שלי:

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על התגובה.