תוכנות עיצוב גרפי


תוכנות-אדובי

אדובי פוטושופ (באנגלית: Adobe Photoshop), או בקיצור, פוטושופ, היא תוכנת עריכה גרפית שפותחה על ידי אדובי מערכות. תוכנה זו היא הנפוצה ביותר בשוק עיבוד תמונת מפת הסיביות...





אדובי פוטושופ (באנגלית: Adobe Photoshop), או בקיצור, פוטושופ, היא תוכנת עריכה גרפית שפותחה על ידי אדובי מערכות. תוכנה זו היא הנפוצה ביותר בשוק עיבוד תמונת מפת הסיביות.

פיתוח הגרסה הראשונה החל ב־1987 על ידי תומס קנול וג'ון קנול.

פוטושופ CS4 הגרסא ה-11 (הגרסא הנוכחית), הוכרזה באופן רשמי ב-23 בספטמבר 2008 ופורסמה ב-15 באוקטובר 2008. כיום התוכנה נמכרת בשתי גרסאות: הראשונה מכונה "Photoshp" והיא מכילה את הכלים הבסיסיים מהגרסאות קודמות, וגרסא הנקראת "Photoshop Extended" המכילה כלים נוספים לעריכת גרפיקה תלת ממדית, עריכת וידאו וכדומה. התוכנה משלבת מגוון רחב של כלי גרפיקה מתקדמים לכל תחומי עיבוד ובניית תמונה. בשל כך פוטושופ הינה התוכנה הפופולרית ביותר בקרב אנשי מקצוע וחובבים. צלמים רבים משתמשים בפוטושופ כ"חדר חושך דיגיטלי" לצורך ליטושי תמונה שנעשים בחדרי חושך בזמן פיתוחי הפילמים. התוכנה מאפשרת לצלמים לבצע עיבודים שונים כמו הבהרה/הכהייה של תמונה, חידודים, טשטושים, חיתוכים, ותיקוני צבע שונים. טכניקות אלו מאפשרים לתקן בעיות שונות וסטיות גוונים שנוצרו בעת הצילום.


הורדה






אדובי אילוסטרייטור (באנגלית: Adobe Illustrator) היא תוכנת גרפיקה וקטורית שפותחה על ידי חברת אדובי.

התוכנה פותחה בשנת 1986 עבור מערכת ההפעלה Mac os שפועלת על מקינטוש, ופותחה מאוחר יותר גם בגירסת windows. גרפיקאים רבים משתמשים בתוכנה, כיוון שבעזרתה ניתן לעצב כמעט כל דבר ללא צורך בשילוב תוכנות אחרות בעבודה התכנה משמשת לעיצוב גרפים, סמלילים, תלת-ממד ועוד. כמו כן קובצי התוכנה נתמכים גם בתוכנות תלת-ממד מתקדמות כגון 3D Studio Max, ו-MAYA, של חברת אוטודסק.

התוכנה משתמשת בשיטה הווקטורית והתמונות אינן מורכבות מפיקסלים. לכן ניתן ליצור אובייקט קטן ולהגדיל אותו עשרות מונים בלי לפגוע בחדות התמונה, כלומר בלי שהאובייקט ימרח והתמונה תהיה מטושטשת.


הורדה







אדובי אינדיזיין (Adobe InDesign) היא תוכנת הוצאה לאור שולחנית מאת חברת אדובי מערכות (Adobe Systems). אדובי מוכרת את אינדיזיין יחד עם כלי העיצוב שלה כדוגמת אדובי אילוסטרייטור (Adobe Illustrator) ואדובי פוטושופ (Abobe Photoshop).

משתמשי אינדיזיין יכולים לייצא מסמכים בפורמט PDF – פורמט מסמך נייד, והתוכנה מציעה תמיכה בשפות רבות (ואף בעברית בגרסת ה-Middle East – ME). זוהי תוכנת ההוצאה לאור הראשונה לתמוך ביוניקוד (Unicode) לעיבוד תמלילים ובטיפוגרפיה המתקדמת של גופני אופן-טייפ (OpenType Fonts). בנוסף מבדלים אותה יכולות השקיפות המתקדמות שלה, וכן הדמיון הממשקי הרב בין אילוסטראטור ובין פוטושופ. בנוסף בגרסה האחרונה, CS3, ניתן לייצא את הדפים מ-InDesign לפורמט HXML ב-Adobe Dreamweaver, עקב רכישת Macromedia אשר הפכה את שיתוף הפעולה בין התוכנות לפשוט.


הורדה





אדובי אקרובט (באנגלית: Adobe acrobat) היא התוכנה הראשונה אשר תמכה ב-PDF. תוכנת אדובי אקרובט ממירה קבצים של מעבדי תמלילים לקובצי PDF. קבצים אלו ניתן להציג בעזרת תוכנת רידר (Adobe Reader), הזמינה חינם באינטרנט עבור מערכות הפעלה רבות.

אדובי אקרובט להורדה בתשלום

אדובי רידר  להורדה

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על התגובה.