כלים למעצב המתחיל

כלים למעצב המתחיל


ישנם כמה כלים חיוניים לעיצוב גרפי. להלן רשימה של כלים הכרחיים לעבודה  בעיצוב גרפי:





מחשב

בעולם העיצוב של היום מחשב הכרחי לעבודה בגרפיקה. זה יהיה גם כלי העיצוב שלך וגם כלי העסק שלך. שימוש בתוכנות גרפיקה תאפשר ליצור איורים, לעצב  סוגי גופנים, לעצב תמונות ולהשלים פריסות. ההחלטה העיקרית כאן הוא מה צריך מהמחשב כדי לקבל זאת ואת זה בדרך כלל מתחילים עם החלטה בין מק ו-PC. רבים מהמעצבים יסכימו על מק מהסיבה שמק משקף את הצבעים באופן מדויק יותר לצבעי מקור הדפסה מבחינת מעבד,כטיס מסך וכדו' תוכל למצוא נתונים זהים בPC ובמחירים זולים יותר.

תוכנה

גרפיקה ו-תוכנה הקשורים קשורים ביחד הם המפתח להצלחת העסק שלך.מוצרים, כגון Photoshop ו Illustrator, וחבילות אחרות, כמו ניהול פרויקט או תוכנת מעקב זמן, יעזרו לך לשמור על סדר וארגון ולנהל את הצד העסקי של עיצוב בצורה הטובה ביותר.

ספרים עיצוב גרפי

ספרים יעזרו לך לקבל השראה ודרכים להתעלות,ברור לכולנו שאפשר למצוא המון מידע ברשת אבל ספרים מרכזים זאת בצורה יעילה ביותר.

רישומים

חשוב לרשום כל רעיון ולארגן ספר משימות/רעיונות, לא תאמינו באיזה מהירות רעיון גדול יכול להישכח,יתרון נוסף בספר רישומים הוא שאפשר לקבל חו"ד משלל רעיונותיך.

מקצועניות ויצירתיות

שלושה כללים שעליך לאמץ על מנת לפתח את יכולתך הם:


1) זה לא קל לקבל ביקורת על עצמך. קבל חוות דעת על העבודה שלך ותעודד ביקורת בונה על עבודותיך וכך  תדחוף את העבודה שלך לרמה גבוהה יותר. לאחר סיעור מוחות עם אחרים והסביבה אתה יכול להביא את הרעיונות הטובים ביותר.


2) ככול שאתה תקבל פרויקטים מעורבים יותר כך תצטרך לשתף פעולה עם יותר אנשים. מצא קבוצה של אנשים שאתה יכול לסמוך עליהם עם דעה שונה מזו שלך, כך שתוכל לעבוד על פרויקטים ביחד.


3) כלים אלה חיוניים שיעזרו לך להתחיל ולפתח קריירה בעיצוב גרפי.כל מה שאתה צריך לעשות עכשיו הוא לשלב אותם עם היצירתיות שלך!





0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על התגובה.